Heb je een vraag of een probleem met je tickets?
Hieronder hebben we de meest gestelde vragen voor je beantwoord. Mocht dit geen antwoord geven op je vraag, neem dan contact op via info@webshop-fun4two.nl Ons doel is om alle vragen binnen 24 uur op te lossen.

Hoe krijg ik mijn ticket(s)?
Zodra uw aankoop is voltooid ontvangt u binnen 24 uur de bevestigings-e-mail met daarin een download link waardoor u uw tickets zelf kunt printen.

Controleer uw ticket
Als uw aankoop correct is voltooid, ontvangt u een bevestigingsmail met het ticket en gedetailleerde informatie over de aankoop die u zojuist hebt voltooid. Als de e-mail uw Postvak IN niet bereikt, kan het zijn dat sommige internetdiensten het als spam identificeren. Controleer je spam-map.

Mijn tickets
ik kan het ticket niet downloaden. wat nu? Het kan zijn dat de link is afgebroken.
Doe het volgende:
1. Kopieer het eerste deel (vaak blauw) en plak deze in de adresbalk (vanaf https..).
2. Hetzelfde doe je met het tweede deel (vaak zwart) en plak deze achter het eerste deel in de adresbalk.
3. Wanneer je nu op enter drukt verschijnt de download pagina.

Mijn ticket is gestolen of kwijtgeraakt. Wat nu?
Je hebt zelf de verantwoordelijkheid om op je tickets te passen. We kunnen om deze reden niets voor je betekenen. Wij adviseren je het ticket nogmaals te printen en zo vroeg mogelijk te arriveren bij het evenement. Het ticket kan namelijk maar één keer gescand worden.

Het evenement waar ik naartoe zou gaan is geannuleerd, wat moet ik doen?
Fun4two, de organisator van het evenement zal specificeren hoe en wanneer de terugbetaling zal worden verwerkt. In de meeste gevallen zal de terugbetaling van jullie ticket al onderweg zijn en kunnen jullie het geld binnen 5 werkdagen weer terug op jullie rekening verwachten.

Ik kan het ticket niet openen, ik heb geen Adobe Reader?
Om het e-ticket bestand te openen heb je Adobe Reader nodig. Dit programma kun je hier downloaden.

Ik heb mijn ticket(s) wel betaald maar geen ticket(s) ontvangen
Neem dan even contact met ons op via info@webshop-fun4two.nl

Zit je antwoord er niet tussen?
Neem dan contact met ons op via info@webshop-fun4two.nl onder vermelding van onderstaande informatie!
• Naam van het event.
• Ordernummer (optioneel)
• Beschrijf hier je vraag. (Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn)
• Naam.
• Jouw email adres.
• Telefoonnummer.

Betalen
Op welke manieren kan ik in de webshop betalen? Je kunt online betalen met IDeal en per bankoverschrijving. Ook kun je betalen via PayPal met Mastercard of VISA.

De transactie is geweigerd. Wat nu?
Controleer eerst of je een bevestiging hebt gekregen en of het geld van je rekening is afgeschreven. Indien dit niet het geval is dan kun je opnieuw een bestelling plaatsen. Als het geld is afgeschreven, maar je hebt geen bevestiging ontvangen neem dan even contact met ons op. Wij sturen je de bevestiging dan opnieuw toe.

Is het bestelproces veilig?
Wij verwerken al uw gegevens in een SSL beveiligde omgeving.

Annuleren
Bij het annuleren van een E-ticket worden onderstaande annuleringskosten in rekening gebracht:

Annulering door de koper van het ticket.
Annulering door de koper van het ticket dient schriftelijk te geschieden. Het tijdstip waarop de annulering mail verzonden is zal als bewijs genomen worden. Er is slechts sprake van een Annulering wanneer deze door de Koper getekend is en in het bezit is van BG FUN EVENTS

Bij het annuleren van een E-ticket worden onderstaande annuleringskosten in rekening gebracht:
In het geval van annulering tot 1 week voor aanvang van het Event: 25% van het bedrag van het ticket.
In het geval van annulering tot 72 uur voor aanvang van het Event: 50% van het bedrag van het ticket.
In het geval van annulering tot 24 uur voor aanvang van het Event: 75% van het bedrag van het ticket.
In het geval van annulering op de Eventdatum: 100% van het bedrag van het ticket.

E-tickets
E-tickets zijn niet persoonsgebonden.
Je kunt jouw ticket dus gewoon overdragen cq doorverkopen aan iemand anders. Je hoeft de naam op het ticket niet te veranderden. Fun4Two leden dienen naast een geldig e-ticket ook een geldig Fun4two Lidmaatschapspas te tonen. Om een ticket bestand te openen heb je Adobe Reader nodig. Dit programma kun je hier gratis downloaden. (let op: een e-ticket is maar éénmaal geldig).

Vraag
Ik heb een e-ticket gekocht, maar ik heb geen printer! Is het mogelijk om naar het evenement te gaan en aan de deur te vertellen dat ik een bevestigingsmail heb ontvangen op mijn computer thuis?

Antwoord
Dit is helaas niet mogelijk. Je hebt de barcode op het e-ticket in de bevestigingsmail nodig om binnen te komen bij het evenement. We adviseren altijd om het e-ticket uit te printen, of om het e-ticket op je mobiel te downloaden. Je kunt het e-ticket altijd op een USB stick zetten en bijvoorbeeld bij een bekende of printshop uitprinten.

Vraag
Ik heb een e-ticket gekocht voor jullie evenement via deze webshop. Ik heb vervolgens de bevestiging e-mail met daarin de tickets doorgestuurd naar een vriend. Ik las, nadat ik de e-mail verzonden had, dat dit er voor zorgt dat mijn tickets niet meer geldig zijn. Wat nu?

Antwoord
Dit is geen probleem en dit maakt de tickets niet direct ongeldig. Je kunt de tickets meerdere keren verzenden of uitprinten. Echter zijn de tickets na het scannen bij de entree van het evenement niet meer geldig.

Vraag
Ik heb zojuist een ticket gekocht en tijdens het printen realiseerde ik me dat er bijna niets op het ticket staat. Alleen een barcode aan de rechter onderkant. Is dit gebruikelijk en is het ticket bruikbaar?

Antwoord
Om je gerust te stellen: de tickets zijn geldig. Er is niks aan de hand zolang de barcode duidelijk leesbaar en scanbaar zijn. Veel plezier! Team Fun4Two